Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Ninis - 20 januari 2007 20:09

Har inte skrivit så mkt här på den sista tiden, har haft fullt upp med min hemsida www.ninis.orgDet roligaste som hänt mig på ett tag är att jag riktigt kommit igång med inredning, jag bara älskar shabby chic stilen.Jag hoppas och hoppas att jag snart har råd att skaffa lite prylar oxå.=)Jag minns inte alls var jag hittade denna bilden, men den är så fiiin, bara älskar prylarna.Fortsätter och skriver lite.. Mannen och dottern sitter och tittar på sing along och jag sitter här och drömmer mig bort... skulle vara så underbart att åka iväg med min älskling -... bara han och jag.. OOH vad jag längtar att bara få vara med honom. *suck*Gjorde en liten banner som jag tänkte ha här på sidan, men den kanske inte passar eftersom min sida här inte riktigt heter så där.. ninis.org MEN det är ju min andra sida, så det kanske inte gör något?

Ovido - Quiz & Flashcards