Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Ninis - 14 oktober 2007 23:14


Har ni  tänkt att köpa något i Julkrubbaväg, så ta en titt på dessa! WOW säger jag bara! Funderar på vilken av dem man ska köpa???! 

Någon som kan hjälpa mig !?!?!?!?  PLEAAASE!!

FANTASTISKT VACKRA FIGURER !

Båda serierna är från WILLOW TREE 

och finns att köpa för 599- 699:- på Ord & Ton, Alleg 51,  BORÅS.

Den översta kostar 699:-


599:-

 SNÄLLA NÅGON?!... HJÄLP mig på vägen.. jag gillar båda!


Av Ninis - 14 oktober 2007 22:39

ja, det känns lite roligt att ha bakat så många bullar idag. Jag är inte den typen som gärna bakar en sats då och då, men nu så ville dotterna att vi skulle baka och då passade jag på att ta lite kvalitetstid med henne. =)

Dagarna går så fort, så fort... snart bär det åt Egypten. =)


FOTOINTRESSERAD ÄR JAG OXÅ ... * HEHE *


Ovido - Quiz & Flashcards