Direktlänk till inlägg 28 augusti 2007

Vackra cyklamen...

Av Ninis - 28 augusti 2007 21:20

Jag köpte 2 cyklamen i rosa i väntan på att stora vita cyklamen kommer till BLOMSTERLANDET! Visst är de vackra?


Jag hade inte så mkt annat för mig, så jag låg på altangolvet och fotade mina blommor...  *hehe*

Bilden blev rätt bra faktiskt...



Jag vill så gärna göra om i vårt sovrum, men har inte hittat sängen jag vill ha... men jag har däremot hittat massa nattduksbord.. hahah.. tänk om man kunde klara sig med dem. Skämt o sido... men jag vill ha nåt i SHABBY CHIC stilen... VINTAGE... ja... jag har någon bild i datorn som jag hittat någonstans någon gång, men inte just nu.... SÄNGAR ... ja... något i den här stilen...här kommer ett....


och ett till....


fast ändå inte... vill egentligen inte ha fotgaveln... vi har så litet sovrum, så kanske att man ska ha en säng med endast huvudgavel?

ÄR DET NÅGON som har ett litet sovrum, som kan tipsa mig om hur man kan göra och kanske någon bild att visa mig?


Ha en underbar kväll!


 
 
mattant

mattant

28 augusti 2007 21:35

Väldigt fina och fina vita krukor! Jag älskar cyklamer, jag växte upp på ett ställe där de växte vilda och var jättesöta.

http://www.mattant.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninis - 27 december 2009 18:34


Det var verkligen några år sedan jag bloggade på den här adressen. =) Ser att det fortfarande är folk som hamnar på denna sidan och det tycker jag är riktigt kul. =P Ska nog inte blogga så mycket på denna sidan, men idag kände jag för det....  ...

Av Ninis - 23 november 2007 12:32

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA TILL MIN NYA BLOGGIS ... www.ninis74.blogspot.com     ...

Av Ninis - 17 november 2007 22:23

Ja, vad säger man om gårdagens IDOL.. BÄSTA IDOL programmet genom tiderna. Carola är för underbar! Jag har läst en hel del bloggar om att Carola inte är så populär, men sanningen är den att Carola är sig själv och det tycker jag är så otroligt starkt...

Av Ninis - 15 november 2007 23:17

Nu har vi startat en egen blogg för brudklänningar... Adressen är www.brudklanning.blogspot.com Ni som bara vill kika på olika modeller eller ni som vill ha en klänning uppsydd efter egna mått och önskemål är välkomna in !             *¤*¤*¤*¤*¤...

Av Ninis - 14 november 2007 21:43

  Jag har bestämt mig för länge sen att denna ska bli vit och nu äntligen har jag målat den...  resultatet får ni se om några dagar.   Passade även på att måla några krukor som jag tröttnade på för länge sedan, men har inte kunnat slänga dem efterso...

Ovido - Quiz & Flashcards