Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Ninis - 28 augusti 2007 21:20

Jag köpte 2 cyklamen i rosa i väntan på att stora vita cyklamen kommer till BLOMSTERLANDET! Visst är de vackra?


Jag hade inte så mkt annat för mig, så jag låg på altangolvet och fotade mina blommor...  *hehe*

Bilden blev rätt bra faktiskt...



Jag vill så gärna göra om i vårt sovrum, men har inte hittat sängen jag vill ha... men jag har däremot hittat massa nattduksbord.. hahah.. tänk om man kunde klara sig med dem. Skämt o sido... men jag vill ha nåt i SHABBY CHIC stilen... VINTAGE... ja... jag har någon bild i datorn som jag hittat någonstans någon gång, men inte just nu.... SÄNGAR ... ja... något i den här stilen...här kommer ett....


och ett till....


fast ändå inte... vill egentligen inte ha fotgaveln... vi har så litet sovrum, så kanske att man ska ha en säng med endast huvudgavel?

ÄR DET NÅGON som har ett litet sovrum, som kan tipsa mig om hur man kan göra och kanske någon bild att visa mig?


Ha en underbar kväll!


Av Ninis - 28 augusti 2007 20:44

Fortfarande känns det som att jag snart ska vakna ur en otroligt tråkig dröm... men det kommer inte att hända. Svärmor har lämnat oss och hur man än vill att hon ska komma tillbaka gör hon inte det. I lördags fick vi besked att hon lämnat oss tidigt på morgonen och när vi skyndade oss till det stället där hon låg, var hon fortfarande varm i kroppen... men allt eftersom blev hon kallare. DET SÅG UT som att hon bara sov!!

54 ÅR ... fattar ni ... bara 54 ?! Kvinnan som hade ett så stort hjärta att allt och alla fick plats där. Hon tog verkligen emot människor med öppna armar. Kända som okända....

Hon om någon var verkligen EN ÄNGEL!

TACK FÖR ALLA DESSA FANTASTISKA ÅR !

Vad skulle passa bättre än denna sången som CAROLA skrev till sin mamma?

Du är min svärmor, men du har varit mer som en andramamma för mig!


Stunden är här att ta farväl
Vill hitta ord djupt i min själ
Som säger allt du är för mig
Min dyrbara mamma, jag älskar dig
Fanns alltid där med ärlighet
Som visar livet hemlighet
Och med en sång i evighet
Det är därför som jag vet

Allt kommer bli bra, Mamma
Allt kommer bli bra, Mamma
Ett steg dag för dag och sen
ska vi ses igen när vi möts i himmelen.
Allt kommer bli bra, Mamma
Mitt hopp är hos Gud, Mamma
Vår kärlek ska leva kvar till evig tid
så vila i frid.
Jag gav mitt ord
att allt blir bra
Du tog min hand
Jag minns du sa
Hur ska det gå
för dig mitt barn
Var trogen ditt hjärta
med allt du har
Jag tackar dej för allt du går
Du älskade guds sol och hav
Och bad om ljus i detta land
För mej och min syster, Susanne

Allt kommer bli bra, Mamma
Jag vet det, att allt kommer bli bra, Mamma
Ett steg dag för dag och sen
ska vi ses igen när vi gläds i himmelen.
Allt kommer bli bra, Mamma
Mitt hopp är hos Gud, Mamma, Mamma!
Vår kärlek ska leva kvar till evig tid
så vila i frid.

Ohh, till evig tid så vila i frid!

Det är mitt hopp, Mamma!


ÄLSKAR DIG


Ovido - Quiz & Flashcards